piątek, 15 stycznia 2010

Post noworoczny

No i wybiła pierwsza notka w Nowym Roku AD 2010. W zasadzie nie wiem za bardzo, o czym ją pisać. Wiele w ostatnim czasie się wydarzyło. Dla mnie okres noworoczny jest bardzo specyficzny. Wraz z 1 stycznia w życie wchodzą plany, które wykreowałem w okresie Świąt. Tym razem lista zamknęła się numerem 18. Zdaję sobie sprawę, że ciężko będzie sprostać wszystkim własnym wymaganiom i zachciankom, ale jeżeli chociaż połowa z nich zostanie zrealizowana, będzie to dla mnie wielki osobisty sukces, jako że z natury jestem dość leniwe stworzenie.

Dzisiaj zaintrygował mnie D. Pracuje razem ze mną w firmie. Jak się okazało, chciał już dawno zapytać mnie o rozmowę nt. homoseksualizmu, czym to się je i co to tak naprawdę jest. Wywiązała się dość ciekawa światopoglądowa rozmowa przy frytkownicy. Ponieważ temat należy do tych, które nie kończą się po 15 minutach, musieliśmy zaniechać dalszej konwersacji. Co mnie zadziwiło - D. bał się zapytać. Bał zadać się pytanie z obawy, żeby mnie nie urazić. Zapewne jest wiele osób, które są tematem zaintrygowane, ale jednak boją się pytać. Dlaczego? Bo nie wiedzą jak ten torcik ugryźć. Boją się, że dany gej czy lesbijka poczują się dotknięci rozmową o ich orientacji seksualnej. Dla mnie moja orientacja jest czymś tak naturalnym, że nawet nie postrzegam jej jako problemu, wady bądź zalety. Jest bo jest. I jest jaka jest. Ludzie nie umieją ze sobą rozmawiać. Stąd chyba też rodzą się między ludźmi konflikty. Paradoksalnie, ludzie nie muszą stwarzać konfliktów, wystarczy, by znaleźć wspólny język i chęć rozwiązania problemu. A przede wszystkich postawić pytanie, jeżeli chce się uzyskać odpowiedź.

Czas kończyć notkę. W zasadzie nie wiem jaki miał być motyw przewodni. Wyszło jak wyszło. Trzeba wracać do swoich obowiązków.

2 komentarze:

  1. Wielkie pozdrowienia, najlepsze życzenia noworoczne!
    Przesyłam kilka ciekawych i wartościowych adresów, może się przydadzą.
    www.mosaicyouth.org.uk
    www.whitecranejournal.com
    www.edwardcarpentercommunity.org.uk
    www.johnjmcneill.com
    queerspirit.org
    man2manalliance.org

    Dr. Mouse (osoba przyjazna)

    OdpowiedzUsuń
  2. eh panie B dawno nic nowego nie napisał Pan czekamy z utęsknieniem na nowe wpisy...

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli tylko masz ochotę - skomentuj.