piątek, 27 marca 2009

Irlandia będzie moja !!!

Jak już kiedyś wspominałem, 25 marca czekała mnie rozmowa kwalifikacyjna w Dun Laoghaire College of Further Education. W zasadzie nie miałem pojęcia, jak to będzie wyglądało, nigdy nie miałem rozmów ani żadnych przesłuchań, które były podstawą do przyjęcia mnie na dany kurs bądź szkolenie. W Polsce zazwyczaj wystarczały dobre wyniki z poprzedniej szkoły, bądź pieniądze - jeżeli chodzi o kursy. Zastanawiałem się, co im powiedzieć. W zasadzie bardziej zastanawiałem się, czy mój poziom angielskiego wytrzyma presję i wymagania osoby, która będzie zadawać mi pytania. Na szczęście z pomocą przyszedł mi mój General Manager - Cormac. Jest to osoba dla mnie niesamowita - jest młody, ma jakieś 26 lat, własną firmę, dodatkowo udziela się społecznie, jest członkiem rady miasta, i sam jeden Bóg wie czego jeszcze. Jednym słowem - skazany na sukces. Dostałem od niego masę wskazówek, jak się zachować, o czym mówić, o czym nie wspominać, na co zwrócić szczególną uwagę - zatem można powiedzieć, iż byłem całkiem dobrze przygotowany. 

Przestraszyłem się, gdy rzeczywistość okazała się trochę trudniejsza niż mi się wydawało. Osoba, ktora przeprowadzała ze mną wywiad zapowiedziała wcześniej mnie i reszcie kandydatów, iż nie ma za wiele czasu, a "interview" będzie szybkie i krótkie - wobec czego musiałem zmienić taktykę gry. Kiedy przyszła moja kolej, byłem przygotowany. Zamiast odpowiedzieć na pytania, przedstawiłem swoje wcześniej przygotowane, krótkie CV, list polecający i inne dokumenty, mające na celu potwierdzenie moich kwalifikacji na kurs. Pan profesor uśmiechnął się, w zasadzie był zachwycony, odznaczył co nieco na formularzu, krótko opowiedział o kursie, i zapewnił mnie iż na 99% zobaczymy się we wrześniu - 1% decyzji należy do dyrektora. Zatem, PODBÓJ IRLANDII ROZPOCZĘTY !!!

W zasadzie trochę się boję, no ale zobaczymy jak to będzie. Łatwo skóry nie oddam :)

Pozdrowienia dla wszystkich, zwłaszcza dla komentujących.

B.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli tylko masz ochotę - skomentuj.